دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: نیروهای شرکت ملی پست با سیستم «زائر پست» که سال گذشته تحت عنوان «پست یافته» ارائه خدمات می‌داد، امسال در هشت موکب و کنسولگری در مسیر اربعین مستقر خواهند شد تا اسناد، مدارک، کوله‌پشتی و تلفن همراه مفقود شده زائران را

«زائر پست»، سیستمی برای رساندن وسایل مفقودی زائران به دست آنان

«سعید شریف‌زاده» امروز (یکشنبه) در نشست خبری گزارش یک‌هزار روز خدمت این سازمان گفت: بیشترین تلاش وزارت ارتباطات در ایام اربعین مهیا کردن بهترین شرایط برای دسترسی زائرین اربعین حسینی به اینترنت است. برای تسهیل این امور فعالیت‌های زیادی در حوزه فیبرنوری و توسعه آن انجام شده است. استقرار تجهیزات در آنسوی مرزها از جمله کارهایی است که برای دسترسی زائران انجام شده است.

وی بیان‌داشت: اصلی‌ترین وظیفه ما در راستای ارسال گذرنامه‌های مربوطه به زائرین است که در ۲ ماه منتهی به اربعین از ترافیک قابل توجهی برخوردار می‌شود. از همین طریق به شهروندان اعلام می‌کنیم تمدید و صدور گذرنامه خود را به آخرین دقایق موکول نکنند تا به مشکل بربخورند.

شریف‌زاده تاکید کرد: سال گذشته توانستیم با کمک و تلاش موزعین و متصدیان همکار همه گذرنامه‌های مردم را به دست‌شان برسانیم و زائری نبوده که به دلیل دیر رسیدن گذرنامه از حضور در اربعین محروم شده باشد.

دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست با بیان اینکه همکاران پستی از قبل در خصوص خدمات اربعین آموزش دیدند و ماموریت‌هایی نیز در خاک عراق انجام شده است، افزود: راه‌اندازی پروژه «زائر پست» که سال گذشته تحت عنوان «پست یافته» ارائه خدمات می‌داد، امسال در هشت نقطه از مسیر اربعین در موکب‌ها و ۲ کنسولگری استقرار خواهد یافت تا نیروهای ما بتوانند در آن نقطه خدمت رسانی کنند.

وی در توضیح این سرویس افزود: سال گذشته این سرویس برای دریافت مدارک و اسناد مفقود شده زائرین بود که در خاک عراق یا در ایران آن را به دست صاحبان‌شان می‌رسانیدم. امسال کوله پشتی و تلفن همراه مفقودی و رساندن آن به دست صاحبش نیز به خدمات شرکت پست اضافه شده تا در صورت مفقودی بتواند به دست زائران برسد.

شریف‌زاده تصریح کرد: سال گذشته در بخش مفقودی علاوه بر کسانی که بسته‌های خود را گم کرده بودند توانستیم تعداد قابل توجهی از زائرین که از همراهان خود جا مانده بودند را به گروه‌شان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.